pondělí 29. dubna 2013

Začínáme !!!

A je to tady. Po všem tom stěhování z podnájmu do podnájmu jsem si pořídil vlastní nemovitost. Znáte to; třicítka na krku, perspektivní vztah, zaměstnání na plný úvazek, automobil, dovolená v Jugoslavii... Můj plat, který je hluboko pod průmernou mzdou, mi dovolil pořídit si staré 2 plus ká ká v panelovém domě blízko Prahy (a splácet ho budu zřejmě po zbytek svého zbytečného a prohýřeného života...:-))).

Takže cíl je jasný, dát dohromady s minimem finančních prostředků stylové bydlení pro dva chlapi a šest akvarijních rybiček, které bude muset vydržet občasné nájezdy kamarádů, kritické pohledy našich drahých matek a pubertální nálady našich synovců a neteří.


a tohle je vize, ke které se budu snažit v následující době (doufám měsíců, ale spíše let) přiblížit:




s oknem v koupelně (a vlastně i s vanou)
jsem se už rozloučil...:-)))

i se skoseným stropem a krbem...


a zpátky na zem, tohle je realita:










Takže mi přejte hodně štěstí :-)

2 komentáře: