sobota 15. března 2014

Brusel - podruhé



Další střepy z belgické cesty. Mohlo jich být víc, nebýt mojí debility. Respektive jedné z mnoha situací, kdy mi můj smartphone dal opět jasně najevo, kdo je tady pánem. Po celém dopoledni focení na bleším trhu, jsem odpoledne zjistil, že všechno fotím na režim "double exposition" a z fotek tudíž vůbec nic není. 

Až se vydáte na procházku Bruxellem a půjdete po Place de la Chapelle, tak přímo naproti vchodu do katedrály je obchod STEFANANTIEK, který nemůžete/nesmíte minout. Dům vyplněný od sklepa až po půdu veteší a haraburdím, nábytkem, figurínami (vše samozřejmě za dost "nevetešnické ceny")... 

Centrum Brusellu je vůbec na naše poměry nezvykle nadupané různými antikshopy. Rozhodně  si projděte po Rue Des Minimes, která je takových krámů plná a nechte se některým z nich zlákat a vejít dovnitř. Největší a nejpestřejší nabídku má rozhodně GALERIE DES MINIMES. Obchod ve kterém jste jak Alenka v říši divů a kde bych upsal duši ďáblu za dřevěného koně za 1200 Euro (kvůli kterému bych bych schopný obětovat i šatní skříň, abych ho dostal k sobě do bytu). Video z shopu (s dosti zvrhlou hudbou) k prohlédnutí zde.

STEFANANTIEK, tu hlavu za 60 Euro
jsem si málem přivezl domů.

STEFANANTIEK, lampy, dřevěné bedny, reklamní cedule,
nechápu jak se bez toho mohla moje kuchyně do dneška
obejít...
blešák, broušené zátky na karafy

GALERIE DES MINIMES,
jediný pes který mi může přes práh

lampa na blešáku

blešák, bylo by libo hlavičku?

blešák, sehnat jste tu mohli opravdu, ale OPRAVDU cokoliv

blešák

výloha krámu na Rue Des Minimes


A zamyšlení na závěr, odkud že spousta těch parádních věcí pochází? To byste, moji milí, neuhodli...



Žádné komentáře:

Okomentovat