úterý 11. března 2014

SWAPP - second life market



  Maloměšťák se podíval do světa. Prodloužený a prosluněný víkend strávil ve skvělé společnosti a nezahálel. První příspěvek ze země čokolády je zde...:-)))

  Showroom o 700m ² obchodu s nábytkem nedaleko Bruselu. V nabídce najdete starý, repasovaný nábytek z padesátých až sedmdesátých let, ale i nové věci, potahové látky a především parádní prezentaci sortimentu, která tak trochu připomíná tu ze Stokistu ve vinohradském povilonu. Jednochá, vtipná, do detailu dotažená a barevně vychytaná... Nádhera, skvost, radost. Chci od tam odsud VŠECHNO!!!
  Stránky (pouze ve francouštině) zde : http://www.swapp.be/ 

 Aby se moje křupanská povaha v zemi čůrajícího chlapečka potvrdila (a nenechal jsem nikoho na pochybách, že jsem přijel z východu), jsem se snažil skákajíc od jedné expozice k druhé svým laciným telefonem nalovit pár obrázků. Pro sebe, kolegy a vás.
  Při prolistování záložky "PRODUITS" si uděláte jasnou představu o sortimentu a hlavně cenách. Sortiment je hodně hodně podobný tomu, co u nás nabízí třeba Snell furniture Loděnice, ale ceny jsou mnohdy příznivější a prezentace zboží a atmosféra v obchodu nesrovnatelná... 

Žebřík, pruhy, handmade nádobí... 

Parádní podlaha.

Repasované křesílko z šedesátých let a stínidlo z bambusu. 

Zahrada s expozicí zahradního nábytku. Díky protisvětlu
a mojí šikovnosti, ne zrovna zřetelná
(na rozdíl odrazu telefonu ve skle, který se mi
opravdu povedl). Snad je ale něco z těch zastřižených
buksusů a terasovitých záhonů vidět. 

Špulky. Ve váze, v míse, pod skleněným cylindrem.
Sladěné s polštářem a taburetem. Balzám pro oči.

Knoflíky, taková blbost a jakou nadělá parádu.

Ukázka některých látek, kterými vám počalouní křeslo.
Nabídka široká a navíc to skvěle vypadá...


Červená, čtyřnohá kráska v pozadí.

A samozřejmě žebřík...

Za mě jednoznačně THE BEST zátiší ve Swappu... Vydesignované misky na psí žrádlo a vodu v pozadí jsou už jenom třešinkou na dortu.

Stůl pro který bych (nejen já) zabíjel. Masivní jednolitý kus světlého dřeva. Za šedivý, melírovaný koberec bych se taky rozhodně nezlobil. Navíc by se tím vyřešil můj zapeklitý problém, zda si dát na podlahu do obýváku kůži z krávy nebo černobílý proužkovaný koberec...:-/ 

Šedá, šedá, šedá, dřevo, keramika... Láhve od piva jako vázy. Lahvově zelená na nepravidelném nádobí a foukaných skleničkách... 

foto: maloměšťák, první a poslední fotka facebook/swapp

Žádné komentáře:

Okomentovat