neděle 24. května 2015

štýlo od Světlušky




Zabrousil jsem do lékárny a objevil něco, co jsem si myslel, že kromě Curaproxu nikdo nevyrábí... Černej kartáček na zuby. Připadám si jako nestvůra, když odpovídám prodavačkám, že mi na barvě toho pitomého kartáčku opravdu, ale opravdu záleží a že bych opravdu ocenil, kdyby se ještě jednou podívali jestli by nějaký ten černý kartáček mezi těmi všemi příšerně pozitivními barvami přeci jen nenašli...

Tentokrát to ale bylo jiné, při placení tohodle černého fešáka se na mě prodavačka usmívala s tím, že dělám dobrou věc. Z každého prodaného kartáčku jde pade na konto Světlušky. Takže mám nakoupeno do zásoby a Curaprox se teď může jít bodnout. Udělal jsem dobrý skutek a nemusím nějaký čas absolvovat potupné somrování u prodavaček jinde :D

A hláška na obalu zase pomůže člověku si uvědomit, že vlastně řeší úplné kraviny a že jsou lidé, kteří mají opravdu jiné strosti než dokolane sladit koupelnové doplňky..:-)

 „Podle barvy si svůj zubní kartáček nevybíráme..." 






FOTO: maloměšťák, HERBADENT

Žádné komentáře:

Okomentovat