neděle 14. července 2013

levandulová (pro Lucii)

   V září mě čeká moje první svatba na které budu oficiálním fotografem. Zodpovědnost je to o větší, že vstoupit do svazku manželského se rozhodli mí nejlepší přátelé. 

   Jsem od mala citový mrzák. Na svatbách neřvu. Proslovy nijak neprožívám. Rád kritizuju úbor a chování svatebčanů. Na hostinách se opíjím do němoty. Nabídka svatebních salonů mě vytáčí do běla.  Modelky ve svatebních katalozích mi připadají při svých postojích a výrazech jako kurvy, žasnu na jakou částku se může vyšplhat cena zboží které má v názvu slovo svatební. Nesnáším v co se promění moje známé v momentě kdy mají před svatbou. A vůbec mi nedělají dobře veřejná vyznání lásky, šunkové rolky, obřadní síně atd. 

   Takže tenhle příspěvek je speciálně pro nevěstu. Jako důkaz, že i přes svůj negativní postoj k tomu všemu si vážím důvěry kterou mi projevila a že i jsem se tu opravdu snažil vyzobat pro ní to nejlepší a slibuji, že udělám vše pro to abych ji nezklamal...:-)))















a trocha svatebních fotografii...








a abychom nikoho nediskriminovali...







2 komentáře:

  1. ufffff! tak to je snad to nejlepší svatební blahopřání, co jsem kdy četla, ty jeden "citovej svatební mrzáku"!!! :) :) :)
    Mám vás všechny moc ráda!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat