sobota 12. října 2013

H & M



"V jednom z vagónů na Nákladovém nádraží Žižkov je umístěna nejnovější kolekce bytových textilií a bytových doplňků oděvní značky H&M. Autory působivé expozice v rámci designérské přehlídky Designblok 2013 jsou sochař Matej Hájek, laureát ceny Grand Prix Architektů a fotografka Bet Orten, držitelka Czech Grand Design."




   Na zmiňovanou instalaci H&M jsem se opravdu těšil. Byla vážně povedená, o tom žádná. Jenom byla menší než jsem čekal... Abych si udělal přehled o celé šířce jejich sortimentu jsem projel jejich  internetové stránky
   Pro mě seznámení s jejich nabídkou znamená jedinou věc. Že svůj plat nebudu v prodejnách H&M utrácet nejenom za hadry, ale teď už i za nádobí, povlečení, přehozy, svíčky, svícny, polštáře... 


povlečení 899,-

...



...



...

 


...


pohárek 149,-

...



...


talíř 179,-

...


kalíšek na vejce 99,-

...

talíř 179,-

pokud u některého produktu chybí cena, tak to znamená, že ho u nás (zatím) neseženete...

1 komentář:

  1. Anonymní27.4.22

    Dobrý den sháním na sedací soupravu přehoz, abych to měla opět v obývacím pokoji hezké. Na internetu na webových stránkách jsem narazila na pár kousků, které se mi líbily. Ale nemám vůbec žádnou zkušenost s těmito stránkami. Ráda bych věděla, jestli máte někdo z Vás zkušenost. Přeji pěkný den a děkuji Vám. Z pozdravem. Jířa

    OdpovědětVymazat