úterý 21. května 2013

Facelift...

Původní záměr tohoto příspěvku byl ukázat, co se dá udělat za pár korun s kusem starého nábytku (nebo nějaké "masiv" hrůzy z Ikea) pomocí pixly Balakrylu a dobrého nápadu. 

Jenže se ukázalo, že když zadám od vyhledávače kouzelná spojení jako "makeover old furniture" nebo "repainted furniture" naskočí mi tak akorát husí kůže. O některé kreace samozvaných restaurátorů a restaurátorek bych se tedy rád podělil.



před:
židle, která by na nejedné chatě jěště jistě udělal parádu, komu se nelíbí květinový tak trochu skandinávský motiv by si ji mohl pro mě za mě klidně přečalounit...
ukradeno z www.becolorful.typepad.com
 poté:
ale koupel ve šmoulí krvi si tedy podle mého opravdu nezasloužila.



před:
bílá, bílá, bílá,
někomu se nelíbila...
poté:
černá, bílá, červená a trochu toho zvířecího potisku, to je přeci teď  IN!!!
ukradeno (opět) z  www.becolorful.typepad.com

 před:
kdybych tenhle okládací stolek na kolečkách potkal v nějakém bazaru/starožitnostech, tak se uslinám blahem...
ukradeno (ano, opět) z  www.becolorful.typepad.com
 poté:
zvířecích motivů není nikdy dost... podáte mi někdo kýbl?

před:
ukradeno z www.becolorful.typepad.com (ano, opět, zase, znovu... zkrátka nekonečný zdroj inspirace)
poté:



před:
o tom že zmrvit se dá opravdu cokoliv, může vyprávět i tenhle stůl z Ikea...
poté:
tak tohle už mi hlava opravdu nebere...
zdroj: http://thedecorologist.com




A pár ukázek toho, že to vlastě taky jde:

před:
poté:


před:
poté:
ukradeno z fantastického blogu http://www.iwantbdphotography.com

před:
poté:


před:
poté:




před:
poté:
 










Žádné komentáře:

Okomentovat