středa 29. května 2013

Na větvi, příběh pokračuje...

   Začalo to tímhle obrázkem:

zdroj:http://livethemma.ikea.se/

   Kus větve za postelí jako "držák" na lampu. Nápad k nezaplacení, který jsem musel zrealizovat. Včera bylo pozdě.

   Jeden by ale nevěřil jak těžké je sehnat větev. 
   Nebudu nikoho bavit tím, že budu popisovat jak jsem pročesával 8 kilometrů břehu Berounky ve směru a proti směru toku za účelem nalezení "TOHO PRAVÉHO" vyplaveného kusu dřeva. Jak jsem s pilou v ruce a s vražedným pohledem pročesával nedaleký les. Jak jsem nalezenou větev/strom táhnul z lesa domů, jak nám promáčený a lišejníkem porostlý kus dřeva zasral (omlouvám se za výraz, ale přesně jiné slovo ten svinec lépe nevystihne) celé auto a jak jsem ho v paneláku po schodech táhnul až do desátého patra (jelikož se nevešel do výtahu). Jak se v mých očích stávala s každým dalším patrem z klacku větev, z větve strom, ze stromu kláda...
   Všechno jen proto, jak poznamenala má drahá polovička, abychom měli nad postelí kus "MRTVÝHO STROMU..." 






  To Be Continued...  

Žádné komentáře:

Okomentovat